Training
Voor elke CAAR-applicatie verzorgt JOHAN-ICT praktische trainingen.
We onderscheiden de trainingen voor (eind)gebruikers en de trainingen voor "inhoudelijk en technisch beheer".
- Gebruikerstraining CAAR-projecten
- Gebruikerstraining CAAR-verslagen
- Training Technisch en inhoudelijk beheer
Support
In een 'Service Level Agreement' (SLA ) leggen we vast op welk niveau u ondersteuning wenst.
Met een SLA-strippenkaart heeft u toegang tot de 2e lijns service desk (5x8) voor ondersteuning bij problemen en algemene (functionele) vragen.
We bieden CAAR bij voorkeur volledig gehost aan. Dat wil zeggen dat u geen server hoeft aan te schaffen. CAAR is dan via internet te gebruiken en de server wordt dan volledig door ons onderhouden.
Maar we kunnen CAAR uiteraard ook op uw eigen server installeren. Ook dan kunnen we in de 'Service Level Agreement' afspreken dat wij het onderhoud van uw eigen server verzorgen.
Dit onderhoud bestaand uit onder meer uit:
- Regulier controleren van logbestanden.
- Doorvoeren van updates voor OS en systeemprogrammatuur.
- Verzorgen van back-ups naar een off-site locatie.
Deze diensten leveren we in overleg volgens het 'strippenkaartmodel'. Daarbij leveren we maandelijks een overzicht van verrichte werkzaamheden.